Thank God It's Friday!

Oh Herre Gud sagar jag bara nar jag tanker tillbaka pa onsdagens utgang..Haha! Vi hade varan lilla plan jag och Zandra att vi skulle dricka lite vin har hemma, ta en taxi till Local 522 ta en drink eller tva sedan ga till antigen Habitat eller Cowboys vilket vi hade hort skulle vara ganska mycket folk for att vara pa en onsdag.. Ingen blir som man har tankt, sla dig i backen pa det! Vi som skulle mysdricka lite vin slutade med att vi hade en flaska var. Hoppsan. Sant hander, det kunde varit varre som min mor skulle ha sagt. Och varre blev det ;) Vi hade tur och behovde inte ta en taxi for Morgan var snall och skjutsade oss nar han hade kommit hem fran en dodgebol match (ungefar som varat spokboll, jag sa ungefar;) Nar vi kom till pubben tyckte jag att det sag ganska dott ut utifran, Morgan slapte iaf av oss och vi var pa vag in, problemet var bara att nar jag forsokte oppna dorren markte jag att det var last! Klockan 10. Jaha? Vad gor vi nu da!? Som tur var var Alex fortfarande bakom baren och stadade och sag oss sta som tva fan och rock i dorren. Hon slapte in oss och vi berattade varan kvallsplan for henne. Hon satte tvar stop for vara planer och 10 minuter senare satt vi i hennes bil pa vag till ett utestalle jag aldrig horts talas om. Det var anolunda ma jag saga! Klockan var som sagt bara strax efter 10 ner vi kom dit och precis innan vi klev ur bilen sager Alex: Oh It's still early, the strippers are still here. Sa kan det ga, det visade sig att det var Girlsnight pa den baren och tills klockan 11 var det manliga strippor dar. Varje dag far man uppleva nagot nytt och i onsdags var det strippor. Haha, det var faktiskt forsta gangen jag beskadade nagot sadant. Det var valdigt... anolunda ;)
  Vi hade en galet rolig natt.. Bade jag och Zandra glomde vara kameror hemma men lika bra var nog det!
Igar jobbade jag mellan 3 och 23.30 och idag har jag jobbat mellan 10-15.30.. Ikvall sa vi nog ut och ata middag sen far vi se var kvallen for oss :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det låter ju som ni haft en TOPPEN kväll!!!

Ska hälsa från tobbes lilla syster, träffade henne i dag,hon undrade hur du (ni) har det, jag berättade lite. Hon sa att tobbe fått en nörd kram häromdan från dej.

P:K mamma

2009-11-07 @ 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0