Fredagen den 13onde

Fredag.. Men vem fan ar glad for det? haha, nejda det ar inte sa illa som det later, men illa ar det.. Jag har inget humor for 5 ore idag.. Efter jobbet satt jag och vantade pa min mat som skulle komma, utan att jag markte det var det tre av mina arbetskompisar incl min chef som stod och skrattade at mig.. Jag hade utan att veta om det stirrat ut i tomma intet med munnen pa vidgavel. Just nu har jag sa himla latt for att bara forsvinna in i tankar, min hjarna orkar inte fokusera pa vekligeheten just nu, eller iaf inte nar jag ar hungrig. Nar jag ar matt sa fungerar den till 89% iaf :P Men nar jag upptackte hur jag sjalv sag ut sa brast jag ocksa ut i skratt, men efter tva minuter satt jag lika dan igen och en annan bartender upptackte mig :P Sa kan det ga. Men som sagt det stod att det skule vara svarast i borjan och nu ar jag ju mer an halvags in i min 4de dag sa det borde nog vanda snart.. 
  Jag jobbade iaf mellan 10 och 3.30 idag, full fart hela dagen sa tiden bara for ivag, och det tycker vi om! Nu sitter jag har i morkret och ater solrosfron + att jag har kopt 2 pasar micro (undrar om det verkligen stavas sa, mickro ser ut som ett hundnamn, och mikro ser finskt ut medans micro ser for engelskt ut.. aja..) Mic/ck/kro pop! Jag ar namlingen tillaten att ata hur mycket (kanske inte hur mycket som helst, men nastan ;) popcorn, olja, smor bland annat som helst. Sa jag kan saga er att kastrullen/micron gar varm har (haha, som om den inte alltid gor det nar man satter pa den) Se igen, jag tappar traden om sa mycket saker pa senaste tiden, Dumma cleanse. For att vara arlig vill jag ge upp! Men jag ska klara det har, jag betalade faktiskt 200kr for alla piller+dropparna och jag ar ingen som ger upp halv vags, eller jag brukar inte gora det iaf.. Men man far andras, det har mamma sagt ;) Forresten sa upptackte jag att jag inte far ata kyckling under mina 12 dagar av rening, men det har jag redan rakar gjort.. Jag vet inte hur mycket det kan forstora, jag ar ju liksom tillaten att ata fisk, lam, kott fran bade gris och ko, darfor tog jag forgivet att jag fick ata kyckling och glomde helt och hallet att kolla upp det.. Men nu har jag redan borjat pa de sparet sa nu kommer jag nog fortsatta, sa farligt kan det ju inte vara..
  Oj nar jag borjade detta meddelande trodde jag inte att jag hade sa mycket att saga, men saker och ting andras pa vagen, det vet vi ju alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0