Mandag

Nu har jag varit riktigt dalig pa att uppdatera, men ibland far man ha en svacka...
Vad har hant sedan sist? hmm, ja du inte sa mycket. Jag tror att man far sin halvgra vardag vart i varden man ar sa lange man jobbar och sparar pengar. Men en dag hande nagot spannande. Jag var pa jobbet pa ett dagslangt shift (10-7) och det var namligen hemma match for Clagary Flames (hockey lag) matchen borjade 7.40 jag folk bojade komma in for att forfesta lite innan matchen (hockey arenan ar pa samma station som vi bor i lagenheten, sa det tar 6 min fran pubben) och jag sag nagra "regulars" (stammisar) och borjade prata med dem, de kommer alltid till varan pubb innan hemmamatcherna. Och jag sa att jag var sa himla avundsjuk att det alltid gar pa matcherna och att jag ar fast har och sa smapratade vi en stund..  Och helt plotsligt frangar han mig om jag vill ga med dem for de har en biljett over.. Vem skulle saga nej till det? eller hur Tobbe?  ;) Sa min kvall slutade med helt sjukt bra platser till matchen.. Vilket resulterade i att jag avbrot min D-Tox i slutat av dag 10 (skulle egentligen varit 12) men det var det vart. Efter matchen (vill inte ens prata om hur den slutade) sa gick vi till Casiot och tog en drink eller tva innan det var dags att ga hem till en sovandes pojkvann :) Inte helt fel avslut pa en lang jobbardag..
I helgen har vi varit pa middag hos Danielle, mysigt med lite mat och monopol. Idag ar bade jag och Morgan lediga sa vi ska oppna ett bankkonto till mig, antligen! Sen ska vi nog till Petland och kika pa igelkotten ;)
Ikvall blir det nog bara en lugn filmkvall. Kanske jag tar mig i kragen och tar mitt ansvar som flickvann och bakar en kladdkaka.. Jag maste skicka sms till Anna och fraga efter receptet.. Bara sa ni vet sa ar det inget recept som slar hennes kladdkake recept :)
Det var nog allt for idag.. Eller vanta jag har fatt reda pa att jag jobbar pa nyar, kul! Men Det ar i Calgary Tower, sa det ar lite coolt iaf (ni kanske sett biler pa Facebook..) 800 personer kommer komma. 2 hissar, som tur ar man inte rokare sa man slipper koa i hissen ;)

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas kakan blev lyckad!

2009-11-24 @ 15:44:39
Postat av: Tobias

Jäkla flyt du har nu :) En nhlmatch till liksom :) fan vad avis man blir haha nejdå, vad kul för dig :)

Ha det bra där borta där hockeyn inte är så stor... heheh :P

Kram

2009-11-24 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0