Martini-Lordag.. (I wish)

Idag har jag stadat, stadat, pratat, pratat och pratat.. Stadat hela lagenheten, tvattat, dammat, skurat + att jag har pratat med Michaela och Anna, Pappa och Mamma.. Ja du, det ar nog allt jag har gjort idag :) Eller jag har faktiskt last lite i min cocktail bok, just nu ar pa ett kapitel om Martinis (Gin & Vermouth) vem som uppfann den (inte for att dom riktigt vet med all sakerhet) varfor den heter som den gor och hur man gor dem. Tro det eller ej det ar valdigt intressant.
Nej nu maste jag ata middag borjar jobba om 30 min.

Martini.jpg image by slawka


Kommentarer
Postat av: mamma

tack för ett långt och trevligt samtal,skönt att se dej å höra din röst.

hoppas det blev en bra förtjänst på lör kvällen, med dom medelålders.....

önskar er en skön söndag tillsammans.

kram / mor å l-g

2009-11-15 @ 12:15:49
Postat av: Anonym

kan man få se en bild på tavlan???

2009-11-16 @ 16:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0