Pannkaks-Torsdag, utan pannkakor.

 Da var det torsdag igen.. Jag jobbade igar mellan 3 och 7.30 men jag stannade kvar och var lite social med nagra arbetskolegor som satt och drack lite ol.. Ush allt som jag vanligtvis klarar mig alldeles utmarkt utan nagra dagar ar jatte jobbigt att vara utan nu, bara for att jag inte far ata/dricka det. Jag ar sa sugen pa jordnotter, mjolk, ol, ost och vitt brod.. Haha, jag har varit utan de i 3 dagar nu :P Jag undrar hur detta ska ga.. Jag maste erkanna att jag kanner mig lite mosig i huvudet.. Jag har slocknat pa soffan ett par ganger de senaste dagarna, men det stod faktiskt att det skulle vara varst de forsta dagarna sa jag hoppas det blir battre snart.
  Idag jobbade jag mellan 11 och 4.30.. Ganska okey dag faktiskt. Men det ar lite typiskt, Morgan var ledig bade idag och igar och jag jobbar saklart. Imorgon jobbar jag igen mellan 11 och gud vet nar + pa lordag klockan 6.. Det ar nagot jatte party pa lordag, omkring 240 personer kommer, sa det ser jag verkligen fram emot eftersom jag tjanar nog ganska bra da :P
  Nu sitter Morgan och Guy och spelar nagot urtrist playstation spel medans jag har absolut inget att gora forutom att sitta vid datorn.. Eller kanske jag ska ga och lasa en cocktail bok som jag fick lana av Liz idag, den lar dig allt fran grunden och det flesta grunddrinkarna.. Vem vet..
Detta var en trakig uppdatering, ursakta. Men roligare an sahar ar inte mitt liv just nu :P

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag följer din diet, det blir förmodligen en för mig också nar jag kommer hem. Tror att jag kan behöva det! ;)

2009-11-13 @ 03:48:29
Postat av: a gissa vem!

du behöver inte läsa min blogg om du skäms så mycket! tur att du är så bra! (Y)

2009-11-13 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0