Underbara Mandag!

I lordags var jag som sagt hemma och slappade hela dagen innan det var dags for jobb klockan 6. JAg hade helt och hallet stallt in mig pa att jobba i baren men nar jag kom dit fick jag reda pa att de ville att jag skulle servera, vilket gjorde mig lite nervos, jaghar namligen aldrig serverat kvallstid.. Alex Cuba, som artisten for kvallen hette var faktiskt riktigt bra,han sjong mestadels pa spanska men det var valdigt bra musik sa det var omvaxlande for en gangs skull (om jag tanker tillbaka till The Mighty Quinn) Det gick iaf valdigt bra att servera och jag tjanade val omkring 600 i driks den kvallen sa det kandes skont. Jag slutade 1.30 sa efter det var det bara hem och sova.
   Igar min och Morgans forsta dag som vi var lediga tillsammans pa pa lange, sa det blev en slo morgon och sen frukost innan vi begav oss soderut. Tro det eller ej men det var jag som kom med iden att vi kunde aka och kolla pa visningshus. Sana som ingen bor i men man kan fa byggt pa bestallning. Det blev fler hus an vad jag hade raknat med men det var mysigt att bara vandra runt och dromma sig bort lite. Morgan hittade faktiskt ett hus som han jatte garna skulle vilka ha. Men det ar for tidigt att vara serigos an sager han men nar han fick reda pa att det ar 9 manaders vantetid innan man kan flytta in fick han eld i baken :P haha, nej inte riktigt sa illa var det val inte men han blev mer realistisk om saker och ting.. Vi far val helt enkelt vanta och se vad som hander. Om han ska skaffa ett hus kommer jag vara "inneboende" och betela honom lite hyra, det ar allt. Jag kommer inte ha nagot bindande till de huset i huvetaget, det ar nagot som ar sakert :) 
  Jag och Liz ska aka till ett kopcenter idag, de ligger en liten bit harifran, det blir nog bade tag och buss.. Varken hon eller jag jobbar idag sa vi har ingen tid att passa, vilket jag tycker ar underbart. Nej nu ska jag ga och gora mig iordning..



Vilken tavla?

Kommentarer
Postat av: mor

mogges present.

tack för smsen

p:k mamma

2009-11-17 @ 17:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0