+ & -

Bussresan var en katastrof.. Jag vantade pa bussen 45 minuter utan att den kom. Jag var frusen in till benmargen. Till slut kom en buss pa andra sidan gatan som jag fick reda pa att jag kunde ta. Vilket jag gjorde. Jag planerade min rutt sa jag skulle vara pa pubben 30 min innan jag borjade, for sakerhets skull. Jag kom 15 min sent. Jag trodde att det bara var Sverige som hade problem forsta dagen nar det ar mycket snofall under natten. Men ack sa jag bedrog mig annu en gang. Jag kom iaf till jobbet och jag serverade faktiskt 6 egna bord. Alla blev matta och belatna och jag gick darifran med 240 kronor i dricks. Tycker jag ar godkant med tanke pa att detta var min forsta servering under lunchrush. Nu vantar mat, Kalkon och hackelbackspotatis! Mumma!

Kommentarer
Postat av: mor

ja,som alltid, blev man mätt och belåten i dag med../ kram mor

2009-10-14 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0