10-15 + 20-?

Idag fick jag faktiskt skjuts med pappa Brian till taget.. Det var sa hemska vagar sa att nar han hade kommit 500 meter fran jobbet gav han upp sin resa till jobbet och jobbade hemma istallet. Men han var sa snall och erbjod sig att skjutsa mig iaf, och jag kan saga att om han inte gjort det hande jag varit forsenad igen.. Ikvall ar det ett party pa pubben jag jobbar pa och nar jag var fardig med mitt skift idag fragade dom om jag ville jobba kvall ocksa, dum som jag ar sa jag ja. Sa jag har varit hemma i 3.5h nu och ar snart pa vag tillbaka. Har tur och var en sandan snall pojkvann sa han kommer skjutsa ner mig till jobbet, men jag far ta taget tillaka sa kommer han och hamtar mig pa stationen. Ibland har man det lite for bra. Iaf, forhoppningsvis kommer jag tjana lite pengar ikvall, de forvantar sig namligen 200 gaster! Och de ar sa att for en gangs skull kommer de komma upp till baren bestalla, batala och ga igen. Mycket battre!
  Nej nu maste jag bege mig annu en gang. Fart och flang..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0