2009-10-07

Jag ar lite till och fran med min blogg maste jag saga..
Igar jobbade jag iaf mellan 10.30 och klockan 7, ganska lang dag men den rullade pa ganska bra. Hade annu en dag av traning pa att servera, nasta pass kommer jag vara ensam. Hade faktiskt nagra bord att ta han om igar kvall ocksa, gick faktiskt riktigt bra.. Jag vet liksom hur jag ska gora allt men saken ar bara den att det ar svart att veta nar. Det ar sa mycket att halla koll pa. Men det slapper nog efter att tag.
Idag har jag varit ledig, pratat i telefon, gatt till gymmet och jaa, det ar nog allt. Eller jag har faktiskt kollat lite pa Halloween kladnad, men jag vet fortfarande inte vad jag vill vara. Ett bi, fjarill, irlandare eller en eskimo. Lite udda men valdigt fina utstyrslar ma jag saga.
Nu ar Morgan i "lumpen" eller hur jag ska uttrycka det. Han ska saga upp sig.. Vilket dem kommer bli ganska arga for men jag tycker det ar bra. Annars skulle han vara borta en helg i manaden + en kvall i veckan, kanske inte later sa mycket men han kommer ju ha ett heltids jobb ocksa sa det blir ganska mycket.
Imorgon och pa fredag jobbar jag igen. Det borjar iaf kannas lite battre med nagra av de tjejer jag jobbar med. De ar trevliga men man ar ju alltid upptagen att gora nagot sa det finns inte sa mycket tid till att prata.
Jag tog mitt ansvar som svensk har om dagen och lagade makaronipudding och som om inte det var nog sa hade vi  lingonsylt till (som jag kopte pa IKEA) Maltiden var valdigt uppskattad. De hade inte provat nagot liknanade men tyckte set smaka gott. Till och med Morgan at lingonsylt, han som alltid ar emot allt som kan paminna om sas.
Makaronipudding med bacon

Kommentarer
Postat av: Nörd 2

Skönt å se att livet funkar för dig där borta :) skicka gärna nån bild så man får se hur du bor å så :) hur gåre med nhlproffsen förresten? :D haha hoppas du har det bra iaf å hälsa morgan :)



Ps. Hur i hela friden kan du äta lingonsylt till makaronipudding?? hehehe :)ds

Kram!

2009-10-08 @ 22:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0