27/10

Nu ar jag hemma efter 3.5 timmes jobb, 2 timmars vantan pa klipptiden och 1 timmes klippning.. Jag blev snabbt pamind om Varfor jag inte gatt till frisoren pa 2 ar.. Jag tror aldrig nagonsin i mitt liv att jag gatt darifran nojd. Och tyvarr skedde det inte denna gang heller. Problemet ar bara att denna gang ar luggen for kort for att i huvudtaget sattas upp, vilket innebar att det inte ar nagot att gora at saken.. Kul va?! Nej ush, jag vill inte ens veta vad Morgan tycker, for sager han att det var battre innan sa borjar jag grata. Sa nara ar det att jag faller en tar.. Men ar man lipsill sa ar man..
  Ikvall ska jag pa boxing traning med tjejerna fran jobbet. Jag tror inte att det ar sa jatte mycket boxning det ar nog mer den traningen boxare gor for att komma i form till boxningen, forstar du? Vi far helt enkelt se hur det gar. Ser iaf fram emot det :) 
  

Tack for kommentarerna. Det varmer nar man ar lite less, precis som jag ar nu.

Kommentarer
Postat av: mor

du vet väl att håret alltid växer ut, så det är ingen fara, allt klär en skönhet.

va roligt med boxning,det har du väl aldrig prova?? kul med lite tjejkompisar.

älskar dej/puss mor

2009-10-28 @ 06:52:27
Postat av: syster

din stackare, visst växer håret ut men de tar ju typ år och dar (och de är ju de man vet om) därför svider de lite extra. men du är säkert jättefin, du får klippa dig där jag klipper mig (lady & calufsen), blir alltid nöjd! skulle uppskatta om du skicar bilderna (som jag bett om 100ggr). familjem ekström saknar dig! puss

2009-10-28 @ 11:45:47
Postat av: Zandra

Jag hoppas att det värmer att jag tycker om dig ändå, även om du har en kort lugg :)

2009-10-29 @ 14:55:52
Postat av: gittan å lasse g

stort grattis jessica å morgan på eran dag. kram mamma å l.-g

2009-10-30 @ 12:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0