Dagen efter onsdag & innan Fredag!

Igar flyttade ni ner till centrum.. Sa det var full rulle till klockan 10 pa kvallen. Sov och sen tillbaka till jobbet igen. Idag borjade jag klockan 10 till 2 sen ville dem att jag skulle komma tillbaka klockan 4 och jobba tills 8.. Jag ser inte fram emot det.. klcokan ar 15.06 nu.. USH! Men va gor man inte for pengar, haha de dar lat jatte hemskt.. Jag och Morgan hade planer pa att umgas med Peter och Alison ikvall, men har jag riktigt tur kanske de kan komma till pubben och ta en ol eller tva och vanta pa att jag ska sluta..
  Jag har antligen fatt vara kostymer! Ar sa glad. Ser verkligen fram emot arets Halloween!
Nej nu ska jag laga mat. Tortellini. Mumma!


Kommentarer
Postat av: mor

ta det nu lite lugnt.

efter regn kommer sol. mamma vet

var rädd om dej

vi hörs i helgen/kärlek mor

2009-10-23 @ 06:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0