Fredag, natten till Lordag, 2.44..

Okey klockan ar mycket, ta hansyn till det. Jag har jobbat 10.5 timmar idag (jag vet mamma, nastra vecka blir lugn, nar Zandra ar har) vi sprackte rekordet igen over 10.000 dollar spenderades ikvall pa varan pubb, inte illa.
Direkt efter att jag fick ga akte jag hem, duscha och gjorde mig iordning till den fest jag blivit bjuden till. Det var til en fest som var sponsrad av Drambuie. Det var samre an vad vi forvantat oss sa efter inte alls for lang tid gick jag och Liz darifran. Vi umgicks tidigare med nagra av hennes vanner men dom gick at ett annat hall nar vi ville dansa.. Okey men en sak som var hysteriskt roligt var att jag verkligen sag fram emot detta "kalas" som  jag blivit bjuden till, det var gratis drinkar och gratis snacks. Om jag ska vara arlig sag jag mer fram emot den fria maten an alkoholen som var gratis (efter 10.5 timmats jobb, ar du hungrigare an vad du tror ;) Sa vi kom dit, och jag kollade efter servitriserna/servitorena som skulle komma med maten... Och vet ni vad dem kommer mer?! Kottbullar! Har har man akt over hela Atlanten for att fa lite omvaxling, nej da.. Kottbullar med en kanadensiks coktailflagga i kanns passande pa en fredags kvall!  Men vad gor det ;) Jag och Liz gick till ett dans stalle som var dott nar vi kom dit.. Vi dansade lika glatt for det.. och efter ca 1 timme sa borjade det bli mer och mer folk pa dansgolvet.. Sen kom vara klara chef:ar (Daryl och Matt) Jag vet inte varfor men det verkar som om de tycker om att shotta Jameson (for er som inte provat ar det en irlandsk wishkey, fruktansvart stark smakande)  Sa lange de inte behover dricka det sjalva sa var dt glada och nojda.. Imorgon ar det faktidkt planerat att vi ska ga ut alla vi fran jobbet... Jag hoppas det blir bra ;) Nej nu vantar en irriterad pojkvann i sangen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0