Titt ut!

Nu har jag antligen lite tid att skriva igen. Har varit fullt upp de sista dagarna. Jobbade ons, tor och fredag.. Gick val ganska bra.. Forrutom att jag lite blygt att fragade chefen vilken smak de var pa kycklingvingarna jag just serverade han kollar vadigt fundersamt pa mig, ler och sager "Det var blackfisk".. Vad gor man, skratta och erkanner att man var helt ute och cyklade. De funkade de med, han skrattde bara och antog nog att de ar typiskt svenskt att inte forsta battre, haha. Nejda, cheferna pa jobbet ar jatte snalla, och da menar jag jatte snalla! De fragar hur allt gar, hjalper till och underlattar. Medan mina kara medarbetere ar det vall si sa dar med.. De ar snalla och sa, men det ar mer en tavling an ett sammarbete pa pubben. Du kan tanka dig, du tjanar minimilonen som ar tillatet i Kanada, alltsa maste du kana din lon i dricks for att det i huvetaget ska vara vart din tid dar + att det ar bara tjejer som jobbar dar, bade servitriser och bertenders, vilket resulterar i nagon slags "Jag ar bast tavling" vilket jag ar sa anti emot som man kan bli. Men jag har ett jobb, tjanar pengar (nagelunda iaf) och jag tanker aldrig bli som dem..
  Idag var vi iaf och jobba i Danielles hus igen. Eller.. Morgan jobbade medans jag akte och shoppade med Danielle, vi letade efter en tavla och kladhangare, viktiga tjejuppdrag.. Det var inte den mest givande dagen men den var okey. Nu ar jag ensam hemma med pappa Brian.. Morgan, Mark och Skylar lamnade just huset. De skulle ut pa partaj. Jag fick forfragan om inte jag skulle med ut men jag tycker allt att pojkarna kan ga ut sjalva och roa sig. Jag har inget emot att vara hemma en kvall och fordriva lite tid med datorn eller varfor inte "The incredibles" som jag lanat ut av Danielle. 
 
Jag vill ocksa saga att jag uppskattar de kommentarer jag far.
Ar alltid lika roligt att logga in och se att nagon har skrivit nagot litet.
Det tackar jag for!

Nasta vecka jobbar jag tisdag, torsdag och fredag. Zandra jag ar ledig pa Halloween sa du behover inte oroa dig. Det kommer bli bade party och utkladnad. Hor och hapna, Morgan ska vara tandfe! Har ni hort nagot sa absurt :P
 
 



Kommentarer
Postat av: mor

härligt att läsa att allt fungerar. tandfe hur ser en sådan ut??(måste visa bild sen)du sa ju att dom inte hade tandfe i canada,hur får ni ihop detta???varma å stora hälsningar från kusin victor,träffade honom på storpub i lör,allt ok han pluggar i linköping, en riktig go å glad kille d där.

vi kan väl höras i veckan, har inte varit på banken än./kram mamma

2009-10-04 @ 09:49:26
Postat av: Zandra

Hallå min sköna!

Haha, att det är tävling på jobbet förstår jag.. Det måste vara frustrerande för tjejerna att hela tiden ligga steget efter. Du behöver inte oroa dig, du är ju redan bäst :)

Härligt Jessica, nu lättade mitt hjärta. Jag ser fram emot HALLOWEEN!

Haha! TANDFÉ? Det ska bli spännande, jag är fortfarande nyfiken på vad jag ska vara klädd i.. :D

2009-10-04 @ 19:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0