Mandag

Igar var jag och Morgan och shoppade. For en gangs skull hittade jag saker, lite val mycket kanske :P 1 linne, 1 langarmad tunntroja, 2 tjocktrojor (50% rea) ett par skor och ett par jeans. Inte illa pinkat for en trahast :) Jag kande att jag var vard det eftersom jag tjanade 300 dollar i fredags. Kan ni fatta det?! Hur bra ar inte de? Ungefar 2000 kr pa en dag. Men det kommer troligtvis inte ske igen, sa jag skamde bort mig lite med klader denna gang :)
  Vi hade mote pa jobbet igar.. 2 liter vodka, Pizza och allvarligt pratande.. Det var mer trevligt an bekymrande :P Efter det kom Morgan och hamtade mig, vi akte hem och sloa lite.. Sen skulle Morgan ivag och se pa bio och jag vantade pa att Liz skulle komma over ( Liz ar en jatte snall tjej som nyligen borjade jobba pa pubben) Vi satt har hemma och drack lite vin tills vi fick ett sms av de andra tjejerna att det vantade pa Local 510 (samma agare, meny och look som pa varan pubb local 522) Vi akte dit och hade en jatte trevlig tjejkvall. 6 av oss sammanlagt. Jag akte hem lite tidigare an de andra tjejerna, kande att det var dags runt 1 att ta en taxi hem. 
  Idag har jag varit ledig hela dagen, fruktansvart skont! Har kolat pa The Holiday med Cameron Diaz. Riktig Chick Flick som Morgan skulle ha sagt. En mysig karleksfilm. Morgan kommer hem nar som helst, da ska vi aka och gymma och sen tillbaka till soffan och kolla pa Million Dollar Baby tror jag. Skon och avslappnad dag.
  Jag har aven kommit pa det absolut basta sattet att inte bli bakfull. Innan du gar och lagger dig pa kvallen ska du ata en banan, helst tva om du orkar. Efter det ska du dricka sa mycket vatten sa du nastan borjar bli illamaende. Ga och lagg dig och vips, du kanner dig iaf 70% battre an vad du hade gjort utan mitt bakiskur :)


Kommentarer
Postat av: mor

du e rolig du, vips..jo hej du.

skönt att läsa att du tar d lite lugn.

nu e zandra snart hos dej, mysigt mysigt

vi hör (ses) i veckan/ kärlek mor

2009-10-27 @ 12:16:56
Postat av: Eva

Tack för tipset med bananer...det glömde din mor och jag på våran Ålandsresa, inte undra på att vi varit sega i dag.Inget "Vips" här inte

Må så Gott

Eva

2009-10-27 @ 16:56:51
Postat av: ESköld

Ett annat bra tips är 'Bubbel och vin - du mår som ett svin!' Här blandas alltså inte den bubbliga cidern med ett glas vin lite senare, detta bör tänkas på innan ;D

2009-10-27 @ 18:46:45
Postat av: Zandra

Haha, jag ska allt kunna få pli på bakfyllan utan bananer. Jag kommer med andra mediciner ;)

2009-10-29 @ 14:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0