Onsdagen den 14:onde

Jaha, annu en dag men annu mer sno! Maste vara narmare 2 dec nu. Morgans far Brian kom nyss hem igen, han gav upp med att komma till jobbet. Men han ar sa snall och ska skjutsa mig till taget iaf. Sa nu vet jag att jag kommer komma i tad. Brian berattade ocksa i morse att det var 400 olyckor har i Calgary igar, helt sjukt manga!
  Idag ska jag iaf jobba i baren, vet inte vad jag foredrar langre. Baren ar roligare men det kanns inte lika kul nar man vet att man tjanar nastintill ingenting. Servitris ar svarare men da vet man iaf att i slutet av dagen kommer man ga darifran med lite pengar i fickan iaf..
  Morgan jobbar pa lordag, sa jag tro faktiskt jag ska aka och shoppa. Jag ar sa trott pa alla mina klader och kanner bara for att unna mig lite nytt och snyggt.
  Nej nu maste jag kila, pappa Brian vantar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0