Popcorn, film och handklovar..

Det blev bade vin och popcorn igar.. Men forst var vi tvungna att aka och hyra en film.. Det blev en film jag absolut inte kommer pa namnet pa just nu.. Men den handlade om en kille som blir jatte kar i Jennifer Aniston efter forsta gangen de ses, de ar varkligen motsattser nar det kommer till personlighet och mal i livet. Men efter mycket om och men bli hon ocksa intresserad, men hon vet inte om det nagonsin skulle kunna fungera mellan dem.. Och sa vidare.. Som ni kanske forstatt vid de ha laget sa var det jag som valde film, den var mysig faktiskt och aven Morgan tyckte den var okey. Sa den for godkant.
  Det roligaste som skedde igar var iaf nar vi var pa vag till stallet dar vi skulle hyra filmen, eller vi han inte sa langt det var pa garageuppfarten, som jag fick syn pa Morgans handklovar som han har fatt av jobbet. Jag fragade om jag fick prova och satta pa han dem, sa snall som hanar sa han Ja och jag satte pa dem. Problemet var bara att jag pa nagot satt rakade fa med hans snore till hans armband (ett flatat armband han fick i Kambodja) in i handkloven.. Vilket resulterade i att den kilade fast sig innuti kandkloven (svart att forklara) men han satt iaf fast och kunde inte oppna den. Haha, alla olika senarion for i mitt huvud, tank om han var tvungen att ha handkloven (han bara satta fast en) hela kvallen och natten och sedan ga till jobbet och forsoka forklara varfor han hade pa sig handklovarna utanfor arbetet "Eh min flickvann och jag skulle bara prova..." Jag skrattade sa att jag grat, medans Morgan borjade se lite panikslagen ut.. Men det spelade ingen roll for jag kunde verkligen inte sluta skratta, ni vet nar man absolut inte far skratta sa gar det bara inte och sluta. Efter ca 5 min fick han av sig den iaf genom att slita i armbandet (de gick inte sonder bara snoret) och sedan lirka ut stumpen som satt fast.. De otroliga ar ocksa att de hade tranat att handfangslat varandra saker "100 ganger"  samma dag berattade Morgan efterat men aldrig lyckats fastna med armbandet..
  Idag jobbar jag mellan 3 och gud vet nar.. Skont med sovmorgon iaf. Men de trakiga ar att nar jag borjar slutar Morgan + att han jobbar imorgon (lordag) ocksa.. Men sant ar livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0