Pumpa, Vin och Paket!

Igar var en bra dag. Jag fick reda pa att Morgan (fasten vi bestammt att vi inte skulle kopa nagot till varandra pa varan dag) Hade kopt nagot som jag skulle fa senare pa kvallen.. Paket och overraskningar alskar jag! Problemet var ju bara att jag inte kopt nagot till han.. Jag fick panik! Jag har hittat en vandigt bra grej till honom ( kommer inte beratta for jag ar radd att han ska oversatta min blogg pa Google och fa reda pa det) men jag kan visa en bild imorgon :) Iaf, jag jobbade igar mellan 10-4 sen gick jag och fixade med hans present, efter det bad jag Morgan att hamta upp mig eftersom jag hade rakat hamna pa andra sidan stan nar jag var klar :P Vi akte hem och fixade med varan pumpa. Morgan gjorde aven snacks av frona, det var faktiskt gott fat de fastnade i tanderna sa jag gav upp :P Medans vi fixade med pumpan drack vi lite vin och hade det allmant mysigt :)
  Sen fick jag min present! Han hade letat overallt efter den dar Lululemon jackan jag ville ha men tyckte den kosta for mycket, men han fick reda pa att den var slutsald overallt.. Sa jag fick en annan brun jacka istallet. Jatte fin! Han vet precis vad jag tycker om :) 
  Sen kom Morgans mamma forbi och gav oss svininfluensa sprutan (om den kallas sa) Gjorde inte alls ont, inga preblem. Men nar jag vaknade imorse kandes det som om jag hade plivit slagen med ett basbolltra. Vi blev visserligen varnade for att det kommer att omma, men herre gud, jag blev overraskad att det var sa har ommt. Har fortfarande inte gatt over, jag far helt enkelt vanta och se.. 
  Inatt ska vi hamta upp Zandra ocksa! 23.59 landar hennes plan. Jag kommer troligtvis jobba tills 10 - halv 11 kanske men senska jag ta taget upp till Morgans pappas hus dar Morgan vantar sa vi kan aka och hamta henne :)
 
 
Varan fina pumpa nar vi var klara + min nya jacka (fast den ar chocklad brun)

Imorgon har jag och Morgan varit tillsammans 1 ar. Va underligt, tiden bara susar forbi!


Kommentarer
Postat av: Ammi

Vad snällt att ni hämtar Zandra, då vet jag att hon kommer fram.

Ha det nu så kul o sköt om er.

Kram Ammi

2009-10-30 @ 23:19:23
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0