Tisdag..

I sondags akte vi och shoppade lite, det blev ingen klippning men en tjocktroja iaf. En Lululemon (i borjan tyckte jag att market lat lite tontigt, men jag har vant mig nu) Det ar tydligen ett marke som kommer fran Kanada, sa det kanns kul att ha nagot typiskt Kanadensiskt :) Efter det akte vi hem och at mexikanskt, Morgan lagade mat at mig eftersom jag var sa fruktansvart hungrig att jag blev tjurig ( men jag erkande det och bad om ursakt, haha) Efter det akte vi och bowlade med Peter & Alison och Mike & Rachel. 3 par bowling. Det gick inte sa himla bra for nagon, men jag fick iaf den enda striken pa sista "kastningen" :D
Ja du, allt jag har att saga om gardagen ar att alla har sina daliga dagar och igar var verkligen min..
Idag jobbar jag 3 till ?. Vi ska kanske borja bo i en lagenhet nere i centrum. Det ar Morgans mammas lagenhet, de brukar vanligtvis hyra ut den men for tillfallet vill ingen bo dar.. Sa da kanske vi ska bo dar i nagra veckor. Narmare for mig och Morgan till jobbet + att Zandra har mer att gora nere i centrum :)

Kommentarer
Postat av: mor

godmorgon, önskar dej en underbar dag/ p:k mamma

2009-10-22 @ 06:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0