Torsdag kvall

Nu ar jag hemma igen efter 10 timmars jobb. Ar helt slut. 5 timmar i baren och 5 timmar servering. Fast jag traffade faktiskt en kille vars mamma jobbar pa svenska konsulatet har i Calgary! Hur bra ar inte det, jag fick aven hans telefon nummer sa att vi kan ses och jag kan fa traffa svenska manniskor. Han kunde bara prata lite svenska, typ som jag pratar spanska, men hans mamma undervisar svenska till barn och sa. Sa det ser jag faktiskt fram emot :)
  Jag tjanade faktiskt skapligt idag, sa det kanns vart det! + att jag kommer fa min lon snart, som redan ar en vecka forsenad (har at det som i oz, man far betalt 2 ggr i manaden) sa det bli snart dubbla loner, inte for att jag tror det kommer vara sa mycket med tanke pa att vi jobbar for minimilon. Men det gar frammat.
  Pa mandag ar det thanksgiving, ska fira det for forsta gangen. Vi ska ata middag allihopa har hemma i huset. Pumpa, kalkon och lite annat smaskigt! Men forst ar det jobb i morgon, 3 till stangning, vem vet nar det bli till.

Jag har tyvarr inte tarffat nagra proffs an Tobbe, men vet vet, kanske jag ska upp pa proffs jackt, da kanske man kan finna bade de ena och andra :P   ps. Bilder kommer snart.

Jag har forresten hittat min nya favorit ratt,
det ar for tillfallet Veggie Flatbread. Hur gott som helst!


Kommentarer
Postat av: mor

godmorgon.

pratade med morgan igår kväll, å det blev ju som det blev,hoppas han förstod vad jag så,ringer dej i kväll/ kärlek mor

2009-10-09 @ 06:51:51
Postat av: mor

GODMORGON CANADA. DAX ATT KLIVA UPP OCH FÅNGA DEN NYA DAGEN..../ hugs and kisses mama sweden

2009-10-09 @ 19:13:40
Postat av: mor

ha en trevlig thanksgiving. skönt med en day off. hör av mig i veckan. puss mor

2009-10-11 @ 19:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0