10:03 en harlig onsdagsmorgon

Igar var forsta dagen som vi inte hade nagot pa schemat. Vi akte darfor och lamnade pantburkar pa en pantburksstation, valdigt underligt. De samlar liksom pa sig borkar tills de inte har mer plats i tex garaget sedan tar de alla burkar med sig till denna illalukatande station, dar manniskor star och handsorterar dina burkar och ger dig dina pengar.. Du kan ju bara forestalla dig vilka koer det kan bli om alla manniskor har typ 4 svarta sopsackar fulla.. Nja i den fragan maste jag nog medge att Kanada ligger lite bakom i utvecklingen :P
  Vi gymma iaf igar, de var val kanske de enda vettiga vi gjorde ocksa, for sedan blev det svansk choklad igen. Fy pa mig! 
  Morgan och hans kara far fixade antligen diskhon i koket igar, som  de har varit stopp i sedan typ 2 dagar efter jag kom. Jag kommer nu framover verkligen uppskatta att ha rinnande vatten i koket istallet for att behova ga till toaletten om man vill diska :P 
  Idag ska jag jobba igen, ar faktiskt lite nevos men inte alls lika som jag var de forsta dagarna. Saken ar ju den att de vill att jag ska servera idag, vilket jag helst inte gor an. Jag foredrar baren..
  Nej nu ska jag in och vacka min tornrosa (fast i manlig form) han skulle nog sova till 12 om jag inte vacker honom, men nagon matta far det vara, till 10 racker gott och val. Sedan borjar jag bli lite sallskaps sjuk nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0