18 sep?

Idag har det hänt mycket för en gångs skull.. Jag var och kollade på Nynäs damlag när de spelade en match mot *okända* och det slutade 1-1.. Efter det kom min mor och hämta upp mig och så bar det väg in till Haninge för att köpa vakumpåsar, detta resulterade i 12 vakumpåsar dock ska vi lämna tillbaka 8. Så kan de gå :)
Efter det åt vi thaimat igen, rester sedan igår sen jag lagade mat. Jag måste säga att jag troligtvis är den sämsta människan att hålla rent i köket medans jag lagar mat, men vad gör det? Maten blir ju iaf god!
Efteråt skulle jag bege mig till gymmet när jag mot min förvåning/skräck upptäcker att mitt körkort är borta. Efter lite överläggning kom jag på att jag måste ha glömt kortet på icakvantum när jag hyrde film, och rätt och riktigt där var den. Gymmet, duschen, slum dog millionaire (för andra gången, men den är ju så bra)
Nu är det läggdags. Förresten jag har köpt en dalahäst idag också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0