Somnlos men lycklig!

Jaha, nu sitter jag har igen! Jag som inte brukar ha problem med jet-lag alls.. Igar var jag vaken till klockan 9, sedan klarade jag inge mer! Jag borjade frysa och madde illa sa jag vet helt enkelt tvungen att ga till sangs, nu mar jag toppen, de enda problemet ar att klockan ar 4.30!! Och jag kan inte alls somna om, jag ar pigg som en Mort (som Michaela sa vackert skulle uttrycka det ;)
  Igar akte vi iaf till ikea, kopte en papperskorg, en hylla till Danielle och en byra till oss. Vi hade lite beslutsangest nar vi skulle kopa den.. Antingen skulle vi kopa en finare eller en billig. Men vi kom fram till att vi kopte den billigaste pga att nar Morgan flyttar hemifran ska han kunna kopa saker som passar in i de nya huset och inte behova tanka pa den mobeln han kopte nu, vi vet ju inte ens vad for farger de kommer vara i de nya stallet sa vi gick pa billighet. Sa enkelt var de :) Och saklart kan man ju inte ga fran IKEA utan att kopa kaviar, men tyvarr hade de bara en kvar, de andra var kalles randiga och det vet ju vem som helst att det inte gar hem! :)
  Igar traffade jag Cathryn ocksa. Tyvarr belv de lite stelare an nar jag traffade hans mor och andra syster. Cathryn kom forbi med hennes pojkvann och vi satt och prata litegran. Snall som hon ar fick jag lana hennes gymkort sa nu kan jag och Morgan ga dit nar vi vill.  Forhoppningsvis blir det lattare nasta gang, jag var ju tyvarr sa fruktansvart trott igar ocksa.. 
  Morgan var sa sot igar och tog mig ovetandes till en djuraffar dar vi sag en igelkott!! Jag vill sa garna inforskaffa mig en, det ar sa fruktansvart sota. Men denna lilla kott som jag sag igar var sa fruktansvart radd! Men samtidigt kan jag forsta det for jag tror inte att de har sa bra synvinkel (om man kan saga sa) upp i luften utan mer bara ner och rakt fram, och de hade satt stackarn i en bur dar alla kunde klappa honom. Vilket resulterade i att han inte sag nar manniskor ville klappa honom och blev helt overraskad av handerna fran ovan. Men sot var han!
  Idag ska vi aka till Banff det ar en stad som ligger helt i mitten av en stor bergskedja.  Det ar massa sma affarer dar och jag har kollat pa google bilder och det ser helt underbart ut! Sa dit ska vi idag och jag ska inforskaffa min farfar en canada keps :)
  Imorgon ska jag till en pubb dar Carhryn jobbar och intrudusera mig sjalv. Forhoppningsvis gar det bra! Jag ar bara sa himla nervos nar det kommer till nya jobb eller jobb mojligheter! Och saklart borjar jag tanka pa de nar jag vaknar om natterna, blir nervos och kan absolut inte somna om. Men sant ar livet.   
  Jag har inte fixat nagot simkort an.. Alla affarer verkar vilja att man tackanr ett abonnemang i minst ett ar och fa en telefon pa kopet. Men jag vill inte tackan ett abonnemang i over att ar och jag vill inte heller ha en telefon. Vi maste undersoka de dar lite mera.
  Nej det var allt for denna morgon. Far se om jag inte kan sova imorgonbitti. Annas blir det samma tid samma blogg men imorgon ;)


Banff :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0