45 timmar kvar tills jag åker..

Då har jag varit hos farfar och fikat med syster. Trevlans. Jag har fått ännu en uppgift men den kan jag inte genomföra försen jag har anlätt till Kanada, det är att införskaffa min kära farfar en ny keps.. Han log och tyckte det lät väldigt bra, så så får det bli. Kanska jag kan smyga ner en cigarr också om han har tur!  
  Nu väntar jag på att mamma ska sluta jobbet så vi kan gå ner på stan och fixa fullmakt åt henne på mina bankärenden. Inte illa.
  Jag fick goda besked från STA travel angående bagaget, British Airways tillåter nämligen 2 x 23 kilo som in-checkat bagage och 23 kg som handbagage, dock får handbagaget inte vara större än en ryggsäck så det kommer nog vara omöjligt att packa den så full. Hade nämligen stora problem igår när jag trodde att man bara fick ha med en väska på 23 kilo, tyngden var inga problem, men väskan var alldeles för liten för att rymma kilona. Men nu kan jag slappna av och ta med mig precis vad jag vill! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0