Dagen efter ;)

Har ar lite bilder sen hikingen igar. Vi laste pa internet att det skulle ta mellan 4-7 timmar for oss tog det 6 timmar och vi hade ett jakla bra tempo + att det stod att turen var 10 km lang vilket visade sig vara 16 km lang. Det stod aven att det var en "enkel" tur, vilket ingen av oss holl med om i slutet av dagen. Jag kan iaf saga att jag ar sa himla trott i kroppen idag, jag ar helt lam i benen och klockan ar bara 10 pa morgonen sa jag antar att det bara kommer bli varre. Vi gick ut och at igar iaf, Joe's Tomatoes hette stallet, riktigt mysigt och god mat. Efter det akte vi till en av Morgans vanner som har en lagenhet mitt i stan, herre gud vilken haftig lagenhet! Det var Morgans kompis Peter som bor dar + hans flickvann och deras golden retriver Harley, helt sjukt sot men med aningen for mycket energi ;) Idag ska vi nog aka till Danielles hus och hjalpa dem att mala, de malar namligen om. Hoppas att min arma kropp kommer kunna klara av det ;)



Kommentarer
Postat av: mor

ååå vad vackert. hoppas att träningen på gymet här hemma hjälper dej lite, så kroppen din återhämtar sig snabbt. hör av mig i morgon ang....ja vad menar jag???? jag tror du anar

2009-09-27 @ 19:50:21
Postat av: Michaela

Hej! Vad mycket roliga grejer ni har gjort redan! Jag visste inte ens att du hade återupptagit bloggen. Det var ju en trevlig överaskning :) Såg på facebook att du försökt ringa. Du får gärna prova ringa igen, annars kan du kanske ringa imorgon vid sextiden svensk tid, på kvällen alltså;) Skulle vara väldigt trevligt att höra din ljuva stämma :) Puss

2009-09-27 @ 20:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0