Förberedelser..

Igår var jag och Zandra över till den lilla staden Nyköping och hälsade på våran kära vän Tobias som för tillfället (eller snarare sagt sedan 15 år tillbaka) ordagarant andas och lever av hockey, det är rent av en religion (som Zandra skulle ha sagt ;) Väldigt trevlig dag var det faktiskt och som pricken över i:et fick jag sommarens sista mjukglass..

Det är mycket att göra för tillfället. Idag har jag lämnat blod, hämtat linser, köpt hudsalva, varit hos skomakaren utan  framgång, varit på Elon, sagt adjö till Zandra, packat och slutligen kollat på Idol med mamma. Dom som inte vet de redan kommer Jon från Västerås vinna.. + i kanten för att han är så snygg också, haha!

Lika mycket att göra imorgon, om inte mer! Det snurrar i huvudet just nu, för mycket att göra. Har till och med fått göra dagsordningar som hänger ovanför sängen. Så för varj dag som går få jag ta ner en lapp och se till att alla saker som står på lappen blir utförda.. Det är inte lätt när minnet sviktar som 20 åring.
 


Dagsordningen för imorgon:

  Packa på förmiddagen
Ringa STA, angående bagagevikten
Träffa Farfar Gunnar med syster
 Skomakaren
 Skriva ut biljetten
Gå till banken med mor (kvällsöppet)
Skomakaren
Äta middag + film med pappa och syster


Kommentarer
Postat av: nörd #1

Haha så mkt hockey andas jag inte :P hoppas du har det bra i Kanada! :)

2009-10-01 @ 14:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0