Fredags spanning

Nu ar jag nervos igen, inte for min del men for Morgans! Vi kommer fa reda idag om han far jobbet eller inte (tror jag har sagt det typ 10 ganger redan, haha) Han ligger sa lugnt inne i sovrummet och sover medans jag for 45 min  sedan forokte overtal honom att ga och kolla mailen, han trodde dock inte att dom borjade jobba 10 i 8 sa han vagrade :P Nej nu maste jag vacka honom och tvinga han kolla mailen.. Han vet inte riktigt hur dom kommer kontakta honom, mail, brev eller telefon.. Men svar idag kommer han iaf fa :D

Kommentarer
Postat av: mor

håller tummarna, å hoppas på det bästa. vad skönt att det gick bra på jobbet. tänker på dej/ p:k din mamma / å l-g

2009-09-25 @ 17:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0