Jag ar botad!

Jag tror min jet-lag ar over nu! Det tog ju trots allt bara 4.5 dag, haha. Den varsta let-laggen jag nagonsin varit med om. Varken Thailand eller Australien var ens att jamfora med denna resa.. Ah ja, det varsta ar over nu.
  Jag jobbade idag. Jag var sa fruktansvart nervos igar och igar natt.. Jag kunde inte sova mellan 5 och 8 i morse, borjade jobba 10.. Inte det basta kan jag lova. Jag vet faktiskt inte om det var for att jag var nervos eller om det var jet-laggen som inte ville lamna kroppen, eller varfor inte en blandning dar imellan. Men iallafall, jag borjade jobba klockan 10 imorse och jag ar placerad till mestadels i baren, med tiden kommer jag nog kunna servera ocksa men det kommer nog droja. De gor mycke saker annorlunda om man jamfor med The mighty quinn, de har bordsservering vilket resulterar i att servitriserna klickar in pa en dator vad kunden vill ha, och i och med att hon gor de skrivs en lapp ut i en liten skrivare i baren vad for slags drickor hon behover till gasten och lika sa nar de ar mat som bestalls (fast de skrivs saklart ut i koket, om ni inte forstod det ;) sa hon behover aldrig gora maten eller drickorna hon hamtar bara allt som hon har bestallt..
  Det gick bra att jobba overlag. Det var jatte mycket folk under lunchrushen! Till och med chefen som visade mig runt idag var overraskad over hur mycket folk och rorelse det var pa en torsdag. Fick iallafall hora bra respons idag sa som "Jag ar glad att du ar har idag, annas skulle jag serigost inte hunnit med" vilket ar jatte skont om man ar supernervos! Sa det kanns battre nu iallafall. Jobbar imorgon mellan 15.30 - 22.00. Hoppas de gar lika bra da :)
  Imorgon far Morgan reda pa om han far djurpolis jobbet! Jag tror jag ar med exalterad an vad han ar.. Far han de har vi sagt att vi ska ut och fira pa lordag med en middag pa natt finare stalle :)
  Det var nog allt for idag. Jag har forresten hittat en keps till farfar. Jag maste bara fa tag pa adressen, men det fixar jag imorgon. Jag har tyvarr inte kopt ett sim-kort an heller, de kommer..

Kommentarer
Postat av: Pappa



Gunnar Ekström Centralg.12 149 00 Nynäshamn Farfars adress. Här är allt som vanligt PUSS

2009-09-25 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0