Lordag

Igar va det jobb det gick faktiskt janska bra. Fick anven reda pa dricksen sedan i torsdag, 42 dollar (154 kr), det var val godkant men inte bra med tanke pa att jag tjanar 8,80 dollar i timmen.. Sa ordagrant maste man fa dricks for att det ska vara vart att jobba. Igar visade siffrorona lite battre nar jag hjalpte till att rakna kassan efter jobbat. Igar fick vi 105 dollar var i baren som dricks (om inget saknas under invagningen av alla flaskor, vilket ser pa morgonen dagen efter, om nagot sakas maste vi sta for det och det blir draget pa dricksen) 
  Idag ska vi upp och vandra i bergen. Jag morgan och Jason, vi ska ta nagon tur som tar narmare 5-6 timmar, onska mig lycka till for det kommer nog vara riktigt tufft.  Jag ska forsoka lagga upp lite bilder efter dagen.
  Ikvall ska jag och Morgan ut och ata middag dag for att fira vara jobb. Det ser jag fram emot. Jag jobbar inte forsen onsdag (viket jag inte har nagot emot nu nar Morgan inte har ett jobb an, men nar han far det blir det fart i luckan)
Adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0