Onsdag!

I tisdags natt vi var  pa en fest Cathryn fixade oss in pa. 5 gratis drickor var och snacks. Valdrigt trevligt. Det anda var att festen var sponsrad av ett crigarett foretag, men vad gor de, varken jag eller Morgan roker ju sa det var sak samma. Det var en trevlig kvall. Cathryn sa att hon skulle kora for att hon nyss stratat en kroppsrensning, som tar en manad, men nar vi anlande till festen var hon full som en astrull. Det resulterade i att vi fick anvande "Keys Please" Vilket betyder att man ringer ett foretag, de skickar en bil med tva personer i, ena personen hoppar ut ur deras bil och in i varan och darmed kommer varan bil hem med nykter forare och personen i den inhyrda bilen kor efter oss, sa att hon/han kan hamta upp varan forare. Jatte smart!
  Igar var jag pa en "arbetsintervju", han jag skulle prata med var inte ens dar nar vi kom till pubben, han hade istallet schemalagt mig pa torsdag och fredag.. Vilket jag antar ar ganska bra enda. Cathryn visade mig runt istallet och det var ett riktigt mysigt stalle. Jag kommer troligtvis bade servera (vilket jag ar ganska nervos over) och sta i baren (vilket kanns mer okey) Jag jobbar iaf torsdag 10-15 och fredag 15-22, Sa det ar en bra borjan. Sedan for ju Morgan reda pa om han far Bi-law jobbet. (Djurpolis) Problemet ar att om han far det kommer han vara pa jobb traning i 5-6 veckor och det a i sodra Calgary. Sa fran de huset vi bor i nu kommer det ungefar ta 1.5 timme enkel vag.. Sa under dom veckorna kommer vi knappt hinna ses med tanke pa att jag forhoppningsvis jobbar da ocksa. Vi far helt enkelt se hur det gar. Men jag hoppas verkligen att han far det!
  Igar akte vi aven rullskridskor, det maste varit runt 8 ar sedan jag gjorde de, det var valdigt kul och vi akte narmare 1.5 mil.. Problmet var bara att jag kunde inte stanna, men de fick jag losa med lite smasteppande, da saktades jag ner.
  Idag ska vi till gymmet.. Spela squash och gymma, det ar pa tiden. Det vekar som om alla tjejer har ar som skinn och ben. Det ar sa taniga, sa serigost jag kanner mig som en jatte jamforelse med dem. Jag markte de speciellt nar vi var ute pa krogen i tisdags och pa "intervjun" igar..
  Jag tror det var allt for idag. Idag ska vi forresten handla lite jobbklader till mig, svarta jeans och svarta trojor. Behover troligtvis inforskaffa ett bar ballerinas ocksa. Far se hur det gar :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Kul att det gått så smidigt med jobb o allt. Hör av dig när du fått nytt telnr. PUSS

2009-09-23 @ 18:56:43
URL: http://goforwhatyouknowisright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0