09.06 Lordag morgon

Torsdagen blev kanske inte ritkigt som planerat. Jag jobbade under dagen och gick hem och slappade pa eftermiddagen/kvallen. VAntade tills Morgan var klar pa jobbet och da vandrade vi till Bungalow, dar Cathyn jobbar, vi skulle namligen hamta up 50% rabattkort pa harsalongen jag skulle till dagen efter. Det visade sig att Bungalow var helt dott, till och med Dj:en och vakten satt langst bak i pubben och laste tidningar. Sa vi var vanliga och stannade och holl dem sallskap, vilket resulterade i en ol, 2 ol och slutade med shots. En av Cathryns vanner kom dit och han ar inte radd att spendera pengar om jag uttrycker mig sa. Fick reda pa att hans bil, som jag inte tycker ar varst speciell kostar narmare 1.3 miljoner kr. Ops! Kvallen slutade med att han bjod hem oss till hans hus och vi satt dar och socialdrack. Hans hus var som ett palats, hur stort som helst och valdigt stiligt ma jag saga. Kom hem klockan 6.30 borjade jobba klockan 10 :)
.
Dagen pa jobbet var ett helvete rent ut sagt. Jag jobbade som bartender och det var fullpackat, till och med ko att komma in. Jag hade massa folk kring baren som drack och at + att jag maste gora alla servitrisers drinkar. Och sa BANG, datosystemet lagger av, helt och hallet utan att nagon marker det. Vanligtvis bestaller man allt genom datorn sa att orden antingen aker till mig bakom baren eller n till koket, men allt la av. Sa vi var tvungna att springa och bestalla vad vi ville ha till koket eller till mig. Vilket Kaos! Nagra bord vantade 1h och 20 min for att fa deras mat. Det var sa pinsamt att end jobba igar. Ush!
.
Direkt efter jobbet sa gick jag och fick mitt har fixat av Cathryns jobbarkompis. Slingor och klippining 280kr. Jagblev sa himla nojd, hon gjorde bade morjare och ljusare slingor. Ska helt klart ga tillbaka dit nasta gang jag klipper mig. Mohaken ar jag fortfarande sugen pa, ar bara for radd att ta steget till kort har :P
.
Idag ar vi lediga. Inget pa schemat men det gor mig inget.

Kommentarer
Postat av: mor

Snart Snart ;););)

2010-08-08 @ 20:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0