19 Aug

Jag fick nyligen en känga med budskapet att min blogg är tråkig. Inte av vem som helst heller utan av min kära vän Michaela. Hon tycker jag skriver alldels for sällan så att hon tröttnar pa att jag aldrig uppdaterar. Så den kritiken tackar jag och tar emot och jag lovar dig Micha jag kommer bli bättre :P

Så nu ar jag iaf hemma, har varit hemma sen i lördags kväll/natt men det har varit full rulle så jag har inte hunnit uppdatera (denna gång mycket pga Micha, haha) Jag landade i lördags klockan 22.30, en timmes försening. Mamma, Zandra och Tobias var troget pa flygplatsen och tog emot mig. Det uppskattades! Tobias som aldrig kan göra något den normala vagen höll pa att fa en bukett i pallet för att han skrämde livet ur mig efter att ha gömt sig med bade luva och tidning. Direkt fran flygplatsen till Freja för en öl. Bästa botningen mot Jetlag är att bara hålla sig vaken, något jag lyckades göra till klockan 4.30 på morgonen.

Denna vecka har jag varit i våran kära huvudstad, kollat på människor, bubblat jacuzzi, druckigt massa rödvin, en kopparbergs slank ner den med, ätit laktris, hyrt "Love happens" & "Snabba cash", varit på Sågen med husvagnen, hjälpt pappa köpa kostym i Haninge, promenerat en massa.. Jag fick nog med nästan allt.

De var en snabb uppdatering på de senaste jag har haft för mig. På måndag får jag en temporär sambo, Anna kommer ner en vecka för att bo i lilla Nynäs. Även hon ska bli heltids sthlmare snart och behöver lite uppehälle innan de får sin lägenhet..

Kommentarer
Postat av: Nörd numero dos

haha varför göra det normalt när man kan göra det roligt?? :D :D Hur var snabba cash förresten??

Peace

2010-08-20 @ 12:05:57
Postat av: Anonym

Bra där! Duktigt! Så ska jag bli bättre på att kommentera också :) Saknar dig redan!

2010-08-20 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0