Jag överlevde natten..

..tur är väl det.

Igår kväll var bara en lugn och skön kväll, lyssnade på musik och bara var. Är så skönt att bara vara ibland.

Mobilen rinde sin hemska väckningssignal klockan 7.00. Jag är ingen morgonmänniska, en gång i tiden var jag namligen det. Så pass pigg att folk blev riktigt less på mig (folk å folk det låter överdrivet men någon iaf ;)
Nu har jag inga som helst problem att sova i evigheter, cirka 9 timmar i snitt är vad jag "behöver".
Iaf, klockan ringde och jag begav mig omotiverat ut ur sängen. Knatade ner till Nynäsakuten anlände 7.57, 4 personer stod redan i kö även fast de inte hunnit öppna. 1,25h fick jag snällt sitta och vänta tills det var min tur. De hela slutade med att jag fick en remiss in till Drottninggatan. Det är säkerligen inget allvarligt men bättre säker än lat.

Idag har jag inte mycket på dagsschemat. Ska ut med mor min till Lövhagen och springa en sväng, det var alldeles för länge sedan de skedde.


Handgjorda vinterskor från Kanada.
Klart jag inte kunde hålla mig.
Jag är redo för vintern!
Men den får gärna vänta ett tag,
ett bra tag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0