Söndag

Ja som sagt gick vi ut i fredags. Det var som sagt inte allt för mycket folk ute i lilla Nynäs. Men visst hade vi kul iaf, vi gjorde staden osäker med oss två på en cykel och jag som inte ens cyklat på över ett år tror jag. Lite vingligt och flitiga starter. Men det rullade på det också.

Lördagens jobbinhopp gick strålande. Det var jag och Anna som satte upp och serverade 200 seglare som hade spenderat dagen ute till sjös med Hyundai cup. Det blev gräddstuvad pyttipanna med knäckebröd och rödbetor. Vi jobbade mellan 3-6. Och efter det blev det utgang än en gång. Denna gång var det lite mer fart på staden. Vi gick först till Glade Kocken och efter det till Freja. Vi fastnade där resten av kvällen. Väldigt trevligt att träffa folk jag inte har sett på år och dagar. Speciellt Petri och Sara, det måste vara minst 2 år sen jag såg dem sist! :) Systra mi var snäll och skjutsa oss alla hem också, Lyx.

Idag har vi inte gjort någonting alls. Var och handla mat och hyrde film, ja det var väll allt de :P Vi kollad på New Moon och åt smågodis. En lugn och skön söndag. Imorgon börjar ju Anna skolan på heltid och jag börjar min "första" dag på Posten. För den som inte vet ska jag troligtvis hoppa in där i höst om de behöver lite folk, skönt att ha något att göra :)



Vill ni spendera kvällen med varann eller med en varan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0