Torsdag

Igår var det planerat att vi skulle ut och springa och efter det ha en lugn dag med bubbel på kvällen men ack va det inte går bra att planera denna vecka.. Vi var tvugna att åka in till Sthlm pga min remiss. 15.15 fick jag en tid på drottninggatan och det fick jag reda på klcokan 12. Så snabba puckar in till stan. Visade sig som förväntat att det inte var något fel på mig så nu är oron över. Vi spenderade resten av dagen med att shoppa. Det blev sammanlagt en kofta, örhängen, bodybutter, skor, leggings och lite smått och gott.
Vi såg senare på kvällen en film hos min far Remember me. Väldigt bra film tycker iaf jag. En kärleksdrama men sånt är väl nyttigt att se iblan också..

Vi har varit ambiskösa denna morgon med en springtur runt stan och lite indianhopp & grodhopp. Kvällen är inte ritkigt bestämmd än men det lutar mot ett hemma spa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0