Måndag & Tisdag..

Klockan ringde på härliga 7.00 i morse. Upp och hoppa och knata till tåget. In till stan och fann Anna som mer eller mindre varit vid central stationen sedan 8.15. Vi använde sedan den välbehövda GPSen och begav oss till Hallunda. Helt smärtfritt. Jag är väldigt impad av Annas körning, det var mer jag som var livrädd eftersom jag inte är van att vistas i trafiken. Anna får 4 av 5 cylindrar för hennes körning (pga två tutningar ;) Vi begav oss sedan till Gardet och efter det tillbaka till Nynäs med pendeln. 

Resten av dagen har vi solat och prommenerat och bara pratat strunt, det finns en hel del att prata om när man har haft 1 års "Uppehåll" :)

Imorgon har Anna upprop på hennes nya skola klcokan 10. Jag stannar nog hemma och väntar tills hon är klar. Lycka till! :)


Tisdag 

Gårdagens inlägg publicerades aldrig pga vårat underliga internet, det har verkligen varit skumt de senaste dagarna men idag verkar det ha fixat sig.

Klockan 8.00 begav sig Anna in till Huddinge och här sitter jag.
Solen skiner mot förmodan, de sa på vädret igår att det skulle bli hög 13? Njaa, det är 18 på balkongen just nu och då har inte solen ens hunnit dit än. Kanska kan bli en bra men blåsig dag.

Ikväll kanske vi får besök av Ludwig, han gör ju nämligen något viktigt ute på Berga som jag inte har en aning om, kanske officer eller något liknande. Han är en upptagen själ iaf, så han kanske kan smita ifrån och komma och hälsa på oss :)

Igår anlände de sista pappret till visumet, så igår skickades de in. Nedräkningen kan börja, 2-7 månader. Haha, lättare sagt än gjort. Det får helt enkelt bli som det blir. Den som lever får se. Den som väntar på något gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0