Lordag

Idag Idag borjar jag inte jobba forsen klockan 6.. Morgan jobbar till klockan 3. Vi har nagot slags skivslapp pa pubben sa det kommer vara bandet som slapper skivan som upptrader, sa forhoppningsvis kommer det bli bra :) 
  Hittills idag har jag sovit (11 timmar) saa skont, vaknat, hamtade systemkameran vi kanske ska kopa, lekte lite med kameran och sen gick jag till gymmet, a nu ar jag hemma. Det ar vall allt jag hunnit med pa de 2.5 timmarna jag varit vaken. Inte sa himla intressant men det ar varkligheten. Jag kanske laddar upp nagra av mina exprimentbilder har pa bloggen lite senare. Vem vet. 
   Nja sa mycket mer har inte hant i mitt liv. Eller jag har fatt ett par s*it snygga puma skor av Morgan (jag pekade ut dem i en affar sa egentligen var det jag som valde dem) men han kopte dom som en overraskning, vilket jag uppskattade valdigt mycket. Sa mamma, detta ar vall typ mitt sjatte par eller natt sant, haha, jag vet hur mycket du tycker om att jag koper pumaskor :P men denna gang var det inte jag som kopte dem.. 
   Dear john, filmen som vi sag pa bio igar var helt okey, inte vad jag hade forvantat mig men fortfarande helt ok. Den far en 6 av 10. Bara for att den manligaskadespelaren ar sa het.. haha, nej inte bara darfor men det skadade inte ;)


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0