Onsdag min sondag

Igar var det jobb som gallde, inte alls for hektiskt faktiskt. Men en helt okey kvall, jag jobbade mellan 4-10. Nar jag kom hem blev jag forvanad over att Morgan fortfarande var vaken (han borjade namligen jobba kl 7 i morse)
   Igar akte jag och Morgan till banken, jag forde over alla pengar jag var skylldig honom for resan, betalade namligen asien resan med hans Visa. Swup! (det ar ljudet som forklarar vad som hande med mitt bankkonto) Alltihop forsvann. Men som tur var hade jag lite loner fran jobbet att inkassera sa nu ar det inte helt tomt. Men nagot som gjorde min dag igar var att vi var uppe i Hawkwood huset och stadade lite och plotsligt hittad jag ett kuvert som det stod Jessica pa, sa jag oppnar och hittar over 1000 kr (fast i dollar) maste ha varit nagot slags sparpengar innan jag skaffade bankkontot och sa glomde jag dem dar. Det gjorde iaf min dag :)
  Idag ska jag vandra over till den kinesiska ambasaden och hoppas pa att jag kan fa ett visum, skulle vara skont att ha allt sadan avklatat nu med god marginal.
Forresten jag ar ledig idag, vilket jag inte alls lider av :)

Kommentarer
Postat av: mor

Swup! Är inget roligt ljud,,,men du fick ju något swupet...Väntar nyfiket på bilder från den "nya" kameran. Skynda dej att komma på något du (ni) saknar. /kärlek mor

mattan ligger precis vi dörren till vardagsrummet.jätte fint.TACK från oss båda

2010-02-10 @ 18:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0