Slo och mer sno.

Igar var min sloaste dag nagonsin, eller atminstane pa valdigt valdigt lange.. Jag vaknade vid 11 tiden nar Morgan gick upp, jag gick upp med honom och holl honom sallskap nar han at. Efter det la jag mig pa soffan och jag mer eller mindra stannade dar tills han kom hem 8 timmar senare. Fast jag damsog faktiskt, plockade ut diskmaskinen och stadade lite har hemma, sen tillbaka till soffan. Jag bar min morgonrock 89% av dagen, jag var tvungen att ta pa mig klader nar vi akte till Morgans syster Danielle for att hamta upp sesong 2 av Heroes. Sen var det tillbaka till soffan men denna gang var det trangre (om man sager sa) for jag var tvungen att dela soffan, men det var mysigare iaf :P
  Idag blir det nog en precis likadan dag, men jag har ett par fa saker pa schemat, jag ska ta ett bad, lasa lite, spela xbox + att jag ska ga till Winners (outlet for markesklader) Och nar Morgan kommer hem ska vi till gymmet. Sa det kommer inte bli lika slo dag (tyvarr;)
Resten av veckan blir det jobb, tisdag till lordag. Det ser jag mindra frsm emot. Men nagot jag verkligen ser fram emot ar den 24 Mars!

Kommentarer
Postat av: mor

24 mars, är det bestämmt????

kärlek från mamma

2010-02-02 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0