Sondag

Igar gjode vi inget speciellt nar Morgan kom hem, kollade pa de sista avsnitten pa Heroes sesong 2, sa nu maste vi aka och hamta den 3dje sesongen hon hans syster (hon har alla 4).
  Jag borjade jobba klockan 6, jag serverade igar. Det var tva band som spelade, bada banden var val helt okey. De enda problemet var att det var sa fruktansvart hogt ljud. Jag horde knappt vad jag sjalv tankte. Sa i ungefor 5 timmar non stop var vi tvugna att lyssna pa de tva banden. Snacka om att huvudet ar trott efter ett tag. Jag hade en "cash out" pa 750 dollar. Inte den basta men det var manga bord som var dar bara for att kolla pa banden och vaken at eller drack, en lask var allt. Sa jag hade lite otur nar det kom till drickandet. Men kvallen var helt okey och jag tjanade bra pengar for vad jag salde.. Jobbade mellan 6-3. Efter det sa stannade vi ett tag och drack en ol eller tva. Vilket var valdigt trevligt innan jag fick skjuts hem med Val.
  Idag har jag inte gjort nagonting an sa lange, mamma ringde klcokan 11 och pappa klockan 12 ungefar sa jag har pratat med dem och atit tva mackor md jordnotssmor, det ar allt jag har astakommit an sa lange.
  Igar nar jag var pa jobbet akte Morgan och kopte en ny lins till varan kamera (jupp vi kopte den igar) + ett 16 gigs minneskort. Linsen ar hur cool som helt. Men kan ta jatte bra bilder dar man fokuserar pa en sak och allt i bakgrunden blir suddigt. Later kanske konstigt men det blir jatte haftiga bilder. En jatte snall kille pa fotoaffaren erbjod oss en timmes "kurs" i hur man anvander kameran och linsen, aven fast vi inte kopte kameran hos honom, sa det uppskattas en hel del.
 Det var nog allt for idag. :)

Kommentarer
Postat av: mor

Skönt att höra att du kan koppla av,det är bra. Kul med kameran.Helt rätt.Har inte hittat några adress lappar än,ska kolla på sportaffären. Kram mor din

2010-02-08 @ 18:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0