Ush

Jag ar sa fruktansvart uttrakad... Jag ar sa uttrakad att jag inte ens kan njuta av min ledighet. For tillfallet kanns det som om jag hellre skulle vilja jobb nu sa att jag atminstone tjanar lite pengar, for det har ar brutalt. Kom hem efter jobbet och Morgan ville ta ett tupp lur eftersom han var ute igarkvall (jag stannade hemma) och sov bara 5 timmar igar natt. Han sov i narmare 2 timmar, under tiden tittade jag pa tv eftrsom jag lovade honom att nte ga till gymmet utan honom. Och vem tror ni vill kolla pa tv  nu nar jag har gjort de i over 3 timmar? Jo Morgan. Nej ush denna dag var inge rolig alls!
  Jobbade idag mellan 10.30 och 14.30... En kort dag men det gor inte sa mycket eftersom jag vet att morgondagen kommer bli valdigt lang. Jag borjar jobba klockan 11.30 och kommer troligtvis jobba till ca 8 eller 9 + att jag jobbar pa lordag ocksa.
   Pa mandag ar vi iaf lediga eftersom det ar Family day har och allt kommer vara stangt. Har aldrig hort talas om en sadan dag forut, men jag tackar inte nej till en ledig dag :)
Pa tal bananer, detta ar kameran vi inforskafade for nagra dagar sedan:


Kommentarer
Postat av: Hasse

Vardagar här o där skiljer sig inte över vlärden jobb, träna, mat o dryck ,tv, slappa gå i morgonrock, mosig.Härligt o bara sticka iväg på en långresa bort från den s.k. "vardagen" förr eller senare kan man ju bli en "svensson" och bara vara eller !!!!???? Ha det så j-a gött// Hasse

2010-02-15 @ 12:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0