31 januari 2010

Oj herre gud, det var ett bra tag sedan jag skrev nagon i denna blogg. Det ar nastan sa att jag maste ta fram damvippan och damma av den lite..
Vegas var helt otroligt. De enda som inte gick som planerat var att varat plan var 4 tummar sent. Vi skulle varit dar klockan 11 pa torsdagsmorgon men istallet landade vi klockan 3. Det sporegnade nar vi anlande. Det stod pa internet att det skulle regna hela kvallen sa jag var jatte orolig. Mer an halften av sakerna man kan se och gora ar utomhus sa jag trodde halva resan var forstord. Vi tog en tai till hotellet och vi gjorde oss iordning, tog en dusch och en drink eller tva och nar vi var fardiga och lamnade rummet upptackte vi att det hade slutat regna. Inte en droppe lamnade skyn efter den kvallen vilket gjorde varan tripp 100 ggr battre an om det hade regnat. Det var til och med 15+ pa dagen sa jag gick faktiskt barbent vilket var valdigt skont att gora i januari. Jag ville verkligen se allt sa det kandes som att vi vandrade i 4 dagar, vilket vi egentligen gjorde ocksa. Jag hade ont i fotterna i slutet av dagarna. Jag tog med mig tva par hogklackade skor som jag hade tankt att ha  pa mig pa kvallarna nar vi gick ut men arligt talat sa gjode mina fotter sa onte efter att ha vandrat i 8 timmar i gympa skor sa jag kunde inte.. Vi gick bade till Cirque Du Soleil och Blue Man Group tva valdigt bra och roliga shower. Vi satt i 4de raden pa Blue man group och 2dra raden pa cirque du soleil. Vi kopte biljetterna till blue man group sanmma dag sa vi kunde kopa dom for halva priset, vilket vi inte kunde saga nej till. Jag tycker verkligen Vegas ar vart att se och att alla ska ha sett staden en gang i sitt liv. Men 4 dagar var precis vad jag klarade av, det ar non stop fran morgon till kvall. Men jag ar sa glad att vi akte!
   Denna veckan sa har jag jobbat tis till fredag. I fredags sa jobbade jag 9 timmar, efter det kom Morgan, pernilla och Mark till pubben sa vi at och tog en drink. Efter det akte vi tillbaka till varan lagenhet (dom har inte sett den forut) och pratade och hade en lugn men trevlig kvall. 
Igar sa var det julfest pa Mercury, maten var sadar, jag bestallde en asian noodle bowl den var faktiskt riktigt god men jag sag andras mat och den var kall och sag inte alls god ut, vilket dom ocksa sa att den var.. Morgan var ute med nagra av hans killkompisar sa vi sag inte varandra pa hela dagen eftersom han jobbade mellan 12 tilll 8.  Kvallen var helt okey, inget extraordinart. Jag drack en eller tva drinkar for mycket ocksa sa jag vandrade hem runt ett tiden.

Har ar lite bilder sen Vegas (om ni inte har facebook :) :
http://www.facebook.com/album.php?aid=149331&id=716516905&l=43c707bffc

Kommentarer
Postat av: mor

Glömde fråga hur blev det med filmkameran?Filmade du något???

Älskar dej.Vi hörs till helgen igen.

Mammakramar.

2010-02-01 @ 20:03:53
Postat av: Anonym

Glömde fråga hur blev det med filmkameran?Filmade du något???

Älskar dej.Vi hörs till helgen igen.

Mammakramar.

2010-02-01 @ 20:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0