1.5 dag kvar!

Jag har varit valdigt, valdit dalig pa att uppdatera.. Men det blir liksom som om att gor man det inte med en gang sa har man sa "mycket" att skriva sa att man inte orkar och orkar man inte byggs det upp till ett stort berg, och vem orkar bestiga ett berg. Sa kanns det ungefar.. :P
Iaf pa min fodelsedag gick jag och Liz och fixade naglarna. Det var mysigt men hon som gjorde det var vardelos sa jag blev allt annat an nojd. Darefter hade jag ett traningspass med Ian, en personlig tranare pa gymmet vi gar till. Han sa at mig att gora bade de ena och andra, sa han kunde bestamma/mata mina styrkor och svagheter. De han sa som var varst var att jag var himla tight i vaderna och hoften, sa det skulle vi jobba pa. Inte riktigt vad jag hade forvantat men det var val bra antar jag. Efter det akte jag och Morgan ochg hade en middag pa en grekisk restaurang med Morgans familj + Pernilla och Mark (den svensk/finsk/canadensiska paret vi traffade pa lucia firandet) Det var en lugn men trevlig kvall.
Jag jobbade hela veckan, inget extraordinart hande.. Vi gick ut i lordags och halft firade min och toms flickvanns fodelsedag.. Det var trevlig men vi gick till Mercury och det var absolut smockat. Men lika jag var lika glad i hatten for det :P
I sondags var vi hemma hos Pernilla och Mark och splade spel med dem, kristin, Mike + ett 4de par. Vi spelade spel, at kex & ost och drack vin. Valdigt trevlig kvall. Hoppas det sker snart igen.

Vi aker till Las Vegas i overmorgon (torsdag morgon!) Ah vad jag ser fram emot det. Jag fick en biljett till en  cirque du soleil show av Morgan i fodelsedags present, sa vi ska ga och titta pa det pa sondag. Snacka om exalterad! Om ni vill ha ett litet smakprov sa ar det bara att kika pa denna lank och sen tryck pa view trailer:
http://www.cirquedusoleil.com/en/shows/mystere/default.aspx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0