7 669 dagar gammal..

Jaha nu ar det 10 jan 2010. Herre jedamig vad tiden flyger fram.
  Idag har jag och Morgan varit pa ett stort outlet varuhus och inforskaffat mat. kott, kott, lite kyckling och pasta sas.. Det var allt vi orkade med. Det var sa fruktansvart manga korkade mannikor ute och handlade, folk med kundvagnar som helt plotsligt stannar i de mest tranga gangarna, manniskor som gar in i en och skrikande ungar. Jag tror bade jag och Morgan fick halft panik och vi gjorde bara en nodshopping innan vi sprang och tog skydd i bilen. Men inte ens det hjalpte, mannskorna kunde ju inte ens kora bil heller. Detta varuhus skulle nog kallas darhus istallet for att varna manniskor fran att ga dit. Jag undrar forresten om det ar fullmane ikvall, det kanske var anledningen.
  Imorgon ska jag ha 1 timmes traning med en personlig tranare, inte daligt va?! Det var namligen sa att nar man blev medlem pa detta gym som jag och Morgan nyss blev medlemmar pa sa ingick 3 pass med en personlig tranare.. Forsta passet vet jag att de gor en hel del tester sa de kan bedomma ens svagheter och styrkor och utifran det lagga upp mal och trana extra pa sina svagheter. Morgan hade sitt forsta pass forra veckan, han spydde. Sa jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det for att vara arlig :P Men det ska bli kul att prova pa nagot nytt och fa reda pa vad jag behover starka. Far beratta mer imorgon hur det var! 
   Vi har borjat kolla pa Heros (igen) Morgan har aldrig sett det forut och det ar min favorit serie sa jag overtalade honom att borja kolla pa den.. Sa vi har borjat om fran forsta sesongen och kommer troligtvis forsoka ta oss igenom alla 4 sesonger inom en snar framtid. For er som inte sett den an, gor det! Eller hur Tobbe? :P



Kommentarer
Postat av: mor

STORT VARMT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.

PUSS Å KRAM/ MAMMA

2010-01-11 @ 06:27:46
Postat av: Hasse

Jahaja och så går åren utan att man hinner stanna upp och så var det åter en Födelsedag till att fira så här från andra sidan Greenwich Mean Time med ett fyrfaldigt hurraaaaa 4 x HURRA. Hoppas på en riktig skandinavisk "svensk" matupplevelse då med knäcke, kaviar och kanske en äggmacka med tillbehör. Gittan är o hälsar på Sofie i Nebraska US -20 snöstorm 15 m/s familjer insnöade i förra veckan ser ut att bli behagligare nu i veckan. ha det så bra // Hasse

2010-01-11 @ 10:24:43
Postat av: Eva Linquist

Grattis på födelsedagen , hoppas du får en härlig dag.

Kram Eva

2010-01-11 @ 11:08:24
Postat av: Ammi

Ett stort Grattis på födelsedagen, hoppas du får en bra dag med god mat/vin o som avslutning en smarrig tårta.

Kram Ammi

2010-01-11 @ 16:20:47
URL: http://ekströ[email protected]
Postat av: Pappa

Ett år till har gått,lite stålar på kontot du fått.

GRATTIS PÅ 21 ÅRSDAGEN. KRAM

2010-01-11 @ 17:14:49
Postat av: Eivor

Grattis på födelsedagen.Ha en bra dag.

2010-01-11 @ 17:23:07
Postat av: Nörd #2

Att Morgan inte har sett Heroes är SKANDAL!!! jag som trodde du hade pli på honom... hahahaha :) nejdå, skämtåsido :P bra att du fick honom att se det, jag menar hur kan man inte gilla det?? :O :D haha

Hoppas allt är bra där borta och hälsa Morgan.

Kram from the Nerd numero dos ;)

2010-01-12 @ 23:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0