8.. Eller ska det vara 10 kanske?

Jobb, jobb men inga penagar.. Jag tjanar verkligen ingenting for tillfallet. Det ar ganska dott pa pubben for tillfallet faktiskt. Ingen har rad sa har ars att ga ut och ata mat eller dricka. Far vanta 2 veckor och hoppas pa att det blir battre. Loning imorgon, far se vad det har att erbjuda. Ingen hojdare skulle jag gissa pa!
  Idag ar det Nikkis fodelsedag. De planeras utgang. Far se vad jag gor. Ar lite kluven, trott men anda socialsugen :)
   Pa mandag ska jag och Morgan troligtvis ga ut och ata mat pa den skandinaviska restaurangen uppe i North West. Det ser jag fram emot. Hoppas pa massor med svenska saker, sa som kanske lite laktris som efterratt, hmm.. pytt i panna kanske. Eller nej, knackebrod! och kaviar saklart.. Ah bea sas! Det ar mycket jag saknar nu ska ni veta. 
  Ar lite trakigt, jag har fortfarande inte fatt paketen fran varken min mor eller fader.. Mina paket har inte heller kommit fram, det beror nog pa att det har varit jul och manga roda dagar..
  Jag har varit har i ungefar 3 manader och 3 veckor. Det ar ganska lang tid faktiskt. Hm.. Undra var jag ar om 3 manader. Forhoppningsvis i Asien med Michaela, Christin och Anna. Det skulle vara grant det! Men man kan alltid hoppas, vem vet vad framtiden har att erbjuda..

Sag forresten pa Are You Smarter Than A Canadian 5th Grater igar.. Det var en sa otroligt sjalvsaker advokat med i pogramet, han hade minst 4 stycken fyraaring utbildningar + att han var pavag att avsluta 2 till.. Jatte palast verkade han vara. Men jag tycket inte alls om honom pga att han var sa ackligt sjalvgod! Sak samma, forsta fragan som han fick var forsta klass matematik.
Fragan lod:
Nathan och hans 4 vanner ska ut pa en sjo och aka skridskor. Hur mana skridskor mast de ta med sig?  
Svaret kan ni ju latt lista ut sjalva, men ack, det kunde inte denna sjalvgoda advolat.. Han svarade namligen fel pa forsta fragan! Som tur var stod det en glad 10 aring vid sidan om och raddade skinnet pa den snoffsiga advokaten. Jag vart sa glad nar han svarade fel pa fragan. Ibland maste vissa manniskor tas ner pa jorden igen, det fungerar inte i langden att tro att man kan flyga runt och titta ner pa de andra "mindre smarta" manniskorna..
Ha! Det gjorde min dag.


Kommentarer
Postat av: mor

Snart 21 år.Tyvärr ingen mammasång vid sängkanten detta år,men jag lovar att sjunga när du kommer hem.

Skypa imorgon??(där morgon här kväl)Kärlek mamma

2010-01-10 @ 08:00:19
Postat av: mor

hör av dej på något sätt,så jag får veta om du fått paketet. hoppas på seven eleven/ önskar er en skön söndag.

2010-01-10 @ 20:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0