9 dagar

Nyars dagen gick at att aterstalla sig efter nyars afton, jag kande mig bakis nar jag vaknade aven fast jag bara drack ett glas champange, maste ha varit pga av att vi kom till sangs sa sent. 
  Igar jobbade Morgan och jag stadade, jag tror jag stadade i over 2 timmar, damma, tvatta, damsuga, skrubba golv, stada ur skap, ush sa trakigt men enda sa behovligt. Nar Morgan kom hem at vi mat och gick till gymmet. Lite senare kom Tom och Matt over (tva av morgans vanner) och vi gick ut en svang och drack nagra ol. Var en trevlig kvall.
Idag har vi varit och shoppat lite, jag kopte 2 trojor, 1 harborste och ett par solglassogon. Morgan kopte tallrikar och kaffekoppar.  Nu ar vi hemma en liten svang innan vi ska ivag och se ZooLights dom har namlgen dekorerat hela zoot med over 1.5 miljoner lampor och det ar sista dagen idag dom har oppet sa vi ska vandra dit och strosa runt och dricka varm choklad :)
  Vi har fatt reda pa att vi far stanna har i lagenheten tills i mars eller april, vilket kanns jatte skont. Slippa att vanta pa tag och bussar i denna vinterkyla. Nar vi val maste flytta tillbaka sa ar jag forhoppningsvis i asien med Micha och nar jag kommer tillbaka "hem" ar det nastan sommar har och da har jag ingenting emot att vara utomhus.
  Sa mycket mer an detta har jag inte att beratta. Min vardag ar ganska gra for tillfallet. Eller jo, vi ska kolla pa Avatar imorgon. Ser faktiskt fram emot det aven om det inte ar min typ av film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0