Kan bara bli battre..

Jag maste saga att mitt nyar inte kunde ha startat varre. Arligt talat det var det varsta nyar jag nagonsin haft! Det borjade med att de lovade oss att Morgan och jag skulle fa jobba tillsammans och det var mestadels darfor Morgan sa ja, sa att vi kunde atminstone vara tillsammans vid 12 slaget.. De berattade att vi inte skulle jobba ihop klockan 9 pa kvallen. Nagot besviken man blev men det var inte sa mycket att gora.. Tro det eller ej, det var ca 15 bartenders och en skulle servera i lobbyn, markniva. Sjalvklart blir jag den utvalde och alla andra fick se 12slaget fran himlen. Utsikten fran tornet var underbart, helt otroligt. Men nej varfor skulle jag ha tur nagon gang, markniva for mig.. Och nar val 12 slaget kom var jag helt ensam bakom baren eftersom alla som kunde lamna sina stationer var uppe i tornet. Sa, Gott Nytt Ar till mig sjalv! Fy va ensam jag kande mig. Inte nog med det, jag jobbade 7 schemalagda timmar igar och de gav mig 360kr, det tyckte dom att vi bartenders var varda efter 7 timmars jobb pa nyars afton. Aldrig mer sager jag bara! Morgan tjanade 1000 kr for 11h arbete.. Det ar inte ens 100 kr timmen pa sjalvaste nyarsafton! Nej i slutet av kvallen kande vi oss helt lurade! Dricksen var usel sa det hjalpte ju inte det heller. + att de forvantade sig att vi skulle jobba over pga att de var efter schemat och mer att gora an va de trodde.. Forsta hur manga onojda anstallda det var dar igar, helt otroligt. Jag var hemma 4.30..
  Nej mitt nya ar kunde inte startat varre!


De som var ett ljus i morkret var att jag fick ett samtal fran en kar vann,
vilken overaskning! Vad glad jag blev. Det gjorde min dag efter allt! 
Patrik


Kommentarer
Postat av: Ammi

Det kan bara bli bättre Jessica...

Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR från ett snörikt Nynäshamn.

Kram Ammi

2010-01-01 @ 22:41:30
URL: http://ekströ[email protected]
Postat av: Pappa

Sök jobb på IKEA istället.Det där verkar inte vara nån höjdare. KRAM

2010-01-02 @ 13:33:12
Postat av: Pappa

God fortsättning.Sök jobb på IKEA istället,det där verkar inte vara nån höjdare. KRAM

2010-01-02 @ 13:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0