5Juli

Nu var det allt ett tag sedan jag skrev, jag har faktiskt jobbat ganska mycket.
Forra helgen hoppade Morgan fallskarm, nagot han uppskattade valdigt mycket. Han sa dock att han inte han uppfatta sa mycket under de fria fallet (som varade i 45 sek) eftersom allt gick sa fort, men kanslan var obeskrivlig.
Jobbade mandag till torsdag. Akte till Invermere pa frdagen och spenderade helgen dar. Vadret var tyvarr inte lika bra som vi hade hoppats pa men bortsatt fran det var det valdigt kul. Vi var 8 stycken totalt som akte, en party helg helt enkelt. Idag jobbar jag klockan 4 till stangning, hoppas det inte blir allt for sent. Stampede borjar pa torsdag, taltet ar redan uppsatt och jag har hort att det ar enormt, far se det idag nar jag gar till jobbet. Sa mycket mer har inte hant. Forsoker fortfarande fylla i alla 100 tals papper for de nya visumet, allt tar sin lilla tid. Forsoker aven boka om min biljett med STA, dom ar u helt korkade.. Aja an sa lange ar det tankt att jag kommer hem i mitten av augusti.
Nu ska jag ta en tupplur!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till i dag med tele samtal hit å dit. Hoppas du mår bättre, och man e nog lite avis att man inte kan uppleva er stam...gatufest/ Kärlek moderet

2010-07-08 @ 07:41:52
Postat av: mor

YYYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!

2010-07-08 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0