Antligen over!

Herre gud nu var det lange sedan jag skrev. Jag har varit alldeles for upptagen med jobb de senaste dagarna, eller snarare de senaste 10 dagarna. Jag har jobbat 7 av 10 dagar under stampede, de dagar jag var ledig har jag sovit. Har lyckats skrapa ihop 90 timmars jobb pa 7 dagar, inte illa. Nu ar jag helt slut, jobbade mellan 14.00 till 05.30 igar, var hemma vid 6 och sov till 10.30 da var det bara att ga upp och jag och Morgan begav oss till Stampede Grund.. Det ar ju ssta dagen idag och vi hade fortfarande nagra biljetter som vi fatt av hans mamma. Vi akte tva olika "karuseller" och spelade lie spel, vann inget alls faktiskt men det var trevligt, solen sken och vi at glass :) Kom hem och slocknade i 3 timmar tills telefonen ringde, lika bra det annars hade jag val sovit tills imorgon bitti. Ar iaf ledig idag, mandag och tisdag.
Tyvarr har jag faktiskt inte tjanat lika mycket som jag har hort att andra har gjort men jag ska inte klaga, har skrapat ihop en hel del. Kanns valdigt skont sa att jag kan vara hemm i Sverige ett tag utan att behova oroa mig over pengar. Jag kommer forresten hem den 14 augusti, fick antligen en biljett hem efter mycket om och men..
Jag langtar verkligen tills jag aker hem, det var ett tag sedan, narmare 10 manader sedan. Ush vad tiden gar fort.
Jag tror jag har kommit underfund med att jag vill gora en tatuering, tror jag till och med vad det ska vara. Var inte orolig mor, den ar liten :P


Kommentarer
Postat av: mor

BRA jobbat tjejen;););)

Du behöver inte skriva MAMMA så stort, när du nu ska göra en ny tatuering,(det räcker med små bokstäver)det kommer att synas ändå,för du ska väl skriva in det i pannan????

Dalom besöket hälsar så gott till dej,dom undrade så mycket hur du har det.

Här är sommar värme och semester,ssååå sköönt.

Längtar efter dej.

Ha det bra, så hörs vi snart./Kärlek mor din

2010-07-19 @ 19:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0