hmm

Jag tror jag har kommit underfund med vilken mobil jag vill infoskaffa. Jag alskar verkligen luren jag har just nu men den har varit med valdigt lange nu sa jag tror det ar dags att gora en uppdatering. Min telefon som jag har nu har varit med sen i borjan av 2an pa gymnasiet, vilket ar 4 ar sedan, helt sjukt. Vi pratade om det har om dagen pa jobbet, en tjej har lyckats tappat bort och tagit sonder 4 blackberry's och 2 billiga telefoner pa 4 ar, hur lyckas man? Jag vet inte hur det ar i sverige langre men har har alla, ALLA, Blackberry's. Dom ar ju valdigt behandiga eftersom man kan ha som typ msn pa hela tiden vilket betyder att det ar gratis att skicka meddelanden och liknande.. Men samtidigt sa ar dom sa klumpiga + valdigt dyra. Aja, telefonen jag vill inforskaffa ar en sony ericsson Xperia x10 Mini pro, valdigt bhandig och inte for dyr. Ska faktiskt unna mig en nu efter allt jobbde de senaste dagarna..
Det var nog allt jag hade att saga....

Kommentarer
Postat av: mor

;););)

2010-07-20 @ 15:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0