Fredag

Nu sitter jag pa balkongen i lagenheten.. Solen lyser om vart annat, ganska molningt mn fortfarande behagligt. Jag har last lite ur Eclipse (3dje boken i Twilight serien) och nu sitter jag och fordriver tid med datorn. Morgan jobbar mellan 2 och 10, kul kille. Han jobbar sa de narmaste 5 dagarna och mellan mandag och onsdag jobbar jag 10 tills lunschen ar over och han borjar 2 sa vi lar ju knapptse varandra. Jag hoppas verkligen inte att det kommer fortsatta sahar..

Igar spelade vi Squash med Guy, hur kul som helst. Saken ar den att man kanppt kanner att det ar ett sjukt bra sett att trana eftersom det ar sa kul.. Vad som inte ar lika kul ar att rumpan ar alltid sjukt om pga traningsvark dagen efter. Men jag antar att det ra bra :)

Jag och Morgan forsoker lista ut hur vi ska skaffa mig ett nytt visum.. Det ar inte de lattaste. Vi har all information vi behover men vi maste lista ut hur vi ska gora. Vi har hort att antingen ansoker man om det nar jag ar har men da kan jag inte lamna landet eller sa ansoker jag om det nar jag ar i Sverige men da ar jag inte tillaten att aka till Kanada forsen jag fatt det, det tar vanligtvis 6-8 manader. Men som sagt det ar mer rykten vi hort sa vi vet inte med all sakerhet. Maste ta och lista ut de dar ganska snart...

Nagot som forstorde hela min morgon var att jag fick reda pa att min mob akning ar uppe i ove 1100 kr!!! Precis vad jag behover just nu. Man tackar och bockar. Som tur var har Morgan sagt att vi kan dela pa det eftersom mer an halften av alla sms jag har skickat var till honom, men enda. Vilket sloseri med pengar!

Vi ska snart bestala tid for Morgans fallskarmshoppning. Vilket jag ar valdigt exalterad over! Men samtidigt lite radd, tank om nagot hander och sa ar det jag som betalat hans olycka.. Ush! Nej sa far jag inte tanka.. Men det ska bli kul och se vad han tycker om det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0